Kommunemester i skønt sensommervejr.....

Give Golfklubs bane med omkringliggende natur lagde søndag ramme til Mesterskab for golfspillere i Vejle Kommune, der blev afviklet i ualmindeligt fint Septembervejr med smuk efterårssol og kun en let brise, der ikke generede spillet på Gives fint trimmede bane.

80 dygtige spillere fra Jelling, Give, Brejning og Vejle, der alle har kvalificeret sig via deres lokale klubmesterskab, spillede 18 hullers slagspil om titlen. Følgende spillere blev kommunemestre:

Drenge; Jonathan Stræde Dyrberg, VGC efter omspil
Damer; Cecilie Havgaard, JGK
Herrer; Brian Rasmussen, GGK
Midage Damer; Marianne Linde, VGC
Midage Herrer; Jesper Dupont, JGK
Senior Damer: Jette Hindkjær, VGC.
Senior Herrer; Jørgen Kousgaard, GGK
Veteran Damer; Sussie Riber Jensen, GGK efter omspil
Veteran Herrer; Svend Erik Maigaard, JGK

”Vi er meget tilfredse med turneringen, der jo er blevet til i tæt samarbejde mellem turneringslederne i Jelling, Vejle, Kellers Park og Give Golfklub. Vi er særdeles glade for den opbakning, som spillerne har vist arrangementet, og vi er glade for at byde deltagerne fra Kellers Park indenfor i årets mesterskab”, fortæller turneringsleder Erik Bjerregaard fra Give Golfklub.

Kellers Park Golfklub måtte sidde udenfor i 2014, hvor kommunemesterskabet blev afviklet for første gang, idet der ikke blev afviklet klubmesterskaber som følge af klubbens konkurs. Men nu er klubben på fode igen, og derfor også med til at fuldbyrde tilslutningen til Mesterskab for golfspillere i Vejle Kommune.

Arrangementet skal holdes på skift mellem de fire klubber i Vejle Kommune, og til næste år er det planen at Jelling Golfklub lægger bane til mesterskabet, som afvikles i september måned, efter at hver af de fire klubber i kommunen har holdt deres klubmesterskaber.

Se alle resultater fra turneringen på golfbox.dk

lør d. 23 mar 08:00 - 16:00
Weekendkursus Golfkørekort