1. Danmarksturneringsrunde i den kommende weekend

Klubbens elitehold tager hul på 1. Danmarksturneringsrunde i weekenden den 6. og 7. maj.

Lørdag spiller 3. div. hjemme mod Esbjerg. Holdet består af Lars Bremer, Brian Rasmussen, Brian Kvist, Thomas Pedersen, Nikolas Pagaard, Kristian Jakobsen og Christian Erthmann. Sidstnævnte er en ny spiller som er skiftet fra Kolding. Vi håber at mange af klubbens medlemmer vil komme ud og klappe lidt på lørdag - vejret skulle i hvert fald blive godt :-)

Træner Lars Bremer og holdleder Stephen Bihl udtaler i fællesskab: "vi har store forventninger til sæsonen og vi arbejder på at være med i den bedste halvdel af puljen - det kunne være interessant at skulle spille med om oprykningspladserne" Give er ud over Esbjerg i pulje med Varde og Skærbæk Mølle. Søndag den 7. maj drager vi til Skærbæk Mølle og spiller.

Kvalholdet sidder over om lørdagen, da deres modstander ikke kunne stille hold den dag - turneringskampen er flyttet til lørdag den 27. maj. Søndag spiller Kvalholdet udekamp mod Hjarbæk Fjord og holdet består af; Steffen Jepsen, Rene Lundsgaard Kristensen, Andreas Hansen, Vaughan Hansen, Damian Karaman, Søren Jakobsen og Aleksander Caspersen.

"Også kvalholdet har en fornuftig chance for at klare sig godt, da holdet de senere år har udviklet sig markant så det bliver spændende af følge" siger Lars Bremer.

Selve sæsonstarten har jo være lidt mærket at det knap så venlige golfvejr, men en opstarts weekend i begyndelsen af april, samt flere ugentlige træninger har gjort at holdet ny synes klar til kamp og spillerne glæder sig til at komme "på græs" for alvor og få lidt kriller i maven.

lør d. 23 mar 08:00 - 16:00
Weekendkursus Golfkørekort