Daglig leder for banepersonalet

Banepersonalet har de seneste to sæsoner fungeret som et selvstyrende team med reference til baneudvalgsformanden, men efter ønske fra baneudvalget har bestyrelsen valgt igen at ansætte en daglig leder på banen.

Klubben har tilbudt stillingen til vores nuværende greenkeeper siden foråret 2015, Aleksander Caspersen, som fra den kommende sæson vil få ansvaret for to medarbejdere, der begge vil blive ansat til foråret.

Aleksander har forud for sin ansættelse i Give Golfklub været i Vejle Golf Club, hvor han gennemførte sin uddannelse som greenkeeperassistent, og han vil i løbet af 2016 gennemføre den sidste del af sin uddannelse som greenkeeper.

Aleksander ønskes tillykke med de nye udfordringer, som vi er sikre på, at han vil klare på bedste vis. Spørgsmål kan rettes til baneudvalgsformand Erik Jensen eller klubbens formand Keld Juhl Jensen.

Konverteringstabeller

Scorekort