Bestyrelsen konstitueret

Golfklubbens bestyrelse har efter generalforsamlingen den 28. november 2016 konstitueret sig.

På bestyrelsens interne poster fortsætter Keld Juhl Jensen som formand, Anne Mette Bjerregaard som sekretær og Ole Jensen som kasserer, mens Knud Brøchner som nyt medlem af bestyrelsen indtræder som næstformand.

Carsten Larsen forsætter som formand for begynderudvalget, kontaktmedlem i handicapudvalget og kontakt til baneserviceudvalget. Erik Jensen fortsætter som formand for baneudvalget og kontaktmedlem i turneringsudvalget, mens Charlotte Brøgger fortsætter som formand for husudvalget.

Keld Juhl Jensen fortsætter som ansvarlig for informations- og PR-udvalget og kontakt til klubbens sponsorudvalg, mens Knud Brøchner vil være daglig kontakt til klubbens juniorudvalg og eliteudvalg.

Generalforsamlinger

Bestyrelsesmøder