Velkommen til Give Golfklub

Vi er glade for at byde dig velkommen til Give Golfklub og en runde på vores skønne 18-hullers bane, som vi håber og tror, du vil sætte pris på. Banen kan spilles fra fire forskellige længder, og vi anbefaler at du vælger det teested, som passer bedst til dit niveau.

Husk at tjekke, om du som gæst kan opnå rabat gennemm en af vores mange aftaler. Du har foruden 18-hullers banen fri adgang til vores 6-hullers par 3-bane og til træningsanlæg med gratis træningsbolde.

Forhåbentligt har du også lyst til at aflægge besøg i vores dejlige klubhus, rammen om klubbens gode sociale liv. Foruden en hyggelig café og en veludrustet golfshop rummer huset moderne omklædningsrum og andre servicefaciliteter.

Har du brug for flere infomationer, er du altid velkommen til at kontakte klubbens kontor.

Luftfoto 2