Gratis medlem på par 3-banen

Give Golfklub tilbyder gratis medlemskab til klubbens 6-hullers par 3-bane med gratis lån af golfudstyr. Eneste betingelse er, at man henvender sig  på kontoret og bliver oprettet som introduktionsmedlem i klubben.

Tanken bag dette initiativ er, at klubben gerne vil have mange flere til at  opleve, hvad golf handler om - så mulige fordomme kan manes i jorden. Alle kan lære at spille golf, og golf er en sport, som passer de fleste rigtig godt, fordi der kan spilles hele året, præcis når man har tid og på lige vilkår uanset alder og køn.

Golfklubben er et livligt mødested med aktiviteter hele året, og klubben har et fantastisk socialt fællesskab, hvor der knyttes venskaber mellem unge og ældre, familier og enlige. Hertil kommer, at golf er god motion og midt i en skøn natur.

Tilbuddet om gratis introduktionsmedlemskab gælder det første år i klubben. Herefter kan du vælge at fortsætte som medlem på par 3-banerne til en kontingent på 600 kr. om året - eller du kan tilmelde sig et begynderforløb, hvor du med et prøvemedlemskab lærer alt det nødvendige for at blive klar til den store bane.