Træningstider 2024

Mandage 1630-1830 med mulighed for efterfølgende spil på banen.

Det er gratis at deltage 6-7 gange og vi har låneudstyr til rådighed.

55818972 10215882785475124 5424100827885207552 n

Junior 2024

I Give Golfklubs juniorafdeling er der plads til alle, såvel juniorer som blot ønsker at spille golf på "hobbyplan" og juniorer med ambitioner om en dag at blive elitespiller.

Give Golfklubs Juniorafdeling ledes af Juniorudvalget, som består af formand samt et passende antal golfmedlemmer og forældre, som hver især så vidt muligt repræsenterer de forskellige interessegrupper i juniorafdelingen. Udvalgets medlemmer rekrutteres fortrinsvis fra forældregruppen.

Udvalgets formål er at organisere og udbygge juniorafdelingen med vægt på såvel bredde som talentudvikling og elite. Gennem et højt aktivitetsniveau, der tilgodeser alle grupper, styrkes klubbens juniorarbejde, så det bliver udviklende at være junior i Give Golfklub. Udover det rent sportslige indgår det sociale element som en vigtig bestanddel, for således at udvikle klubånden og klublivet.

Juniorudvalget

Juniorafdelingen har et godt tilbud til nye juniorer.

Vi har indkøbt et parti junior golfsæt i forskellige størrelser, som man kan leje for 350,- kroner for en sæson.

Det er bærebags, og ellers hvad der skal bruges de første år.

Er man vokset til næste sæsonstart lejer man bare modellen større ?.

Lejebags2

Sættet skal naturligvist returneres rengjort og komplet ved sæsonslut.

Der udarbejdes en lejekontrakt ved modtagelsen.

Junior 2024

Juniorudvalg