Medlem i Give Golfklub

Som medlem af Give Golfklub bliver du en del af en aktiv forening, hvor vi dyrker golfsporten og fællesskabet. Vi sætter som forening rammerne for samvær, venskaber, motion og konkurrence – og for en livslang passion, hvis du ønsker det.

Du vil her på siden kunne finde svar på mange af dine spørgsmål om, hvad et medlemskab indeholder og giver dig af muligheder. Har du brug for flere informationer, er du altid velkommen til at kontakte klubbens kontor.

Indtast din egen score

Du kan selv indtaste dit scorekort i Golfbox enten via internet eller via touchskærmen i klubben. På den måde gør du klubbens og ikke mindst handicapudvalgets arbejde lettere. Din markør skal efterfølgende godkende det indtastede. Se brugervejledningen ved at klikke her