Junior sæsonafslutning

IMAG0460 1Juniorafdelingen har i dag holdt sæson afslutning. 30 juniorer spillede 9 hullers scramble med flotte resultater. Efterfølgende var der saft kaffe og chips i cafeen, hvor mange forældre også deltog. Her takkede vi af for en forrygende god sæson, hvor aktivitetsniveauet har været højere end nogensinde.

Årets junior skulle også kåres. Det var i år et meget svært valg, da en stor gruppe juniorer kandiderede, men efter en lang votering i udvalget blev Kristian Jakobsen kåret. Kristian får titlen for sin energiske trænings indsats, stor spil forbedring gennem sæsonen og ikke mindst er Kristian altid en god kammerat.

Udover titlen fik Kristian den traditionelle pokal, men også en stor Wilson Staff Tourbag, som Lars har fået sponseret til formålet. Tillykke til Kristian.

Indtast din egen score

Du kan selv indtaste dit scorekort i Golfbox enten via internet eller via touchskærmen i klubben. På den måde gør du klubbens og ikke mindst handicapudvalgets arbejde lettere. Din markør skal efterfølgende godkende det indtastede. Se brugervejledningen ved at klikke her