REGIONSGOLF 2024

REGIONSGOLF 2024 – TILMELDING
Konkurrencegolf på hyggeplan – den største holdturnering for klubgolfere i Danmark
Har du lyst til at deltage i Regionsgolf, vil vi meget gerne have din tilmelding så hurtigt som muligt.
Alle spillere skal være fyldt 21 år med udgangen af 2024.

Vi har tilmeldt hold i C og D rækken med følgende handicapinddeling:
• C-række min. 18,0
• D-række min. 23,5

Vi har tilmeldt hold i Senior, Veteran og Superveteran med følgende alderskriterier:
For at deltage i turneringerne, skal deltagerne opfylde følgende alderskriterier:

• Senior kvinder: fylder mindst 45 år i det kalenderår turneringen spilles
• Senior mænd: fylder mindst 50 år i det kalenderår turneringen spilles
• Veteran kvinder: fylder mindst 55 år i det kalenderår turneringen spilles
• Veteran mænd: fylder mindst 60 år i det kalenderår turneringen spilles
• Superveteran kvinder: fylder mindst 65 år i det kalenderår turneringen spilles
• Superveteran mænd: fylder mindst 70 år i det kalenderår turneringen spilles

Pulje inddeling: Offentliggøres februar/marts 2024

KUN FOR KLUBBENS FULDTIDSMEDLEMMER.
Regionsgolf er holdsport, når det er bedst - hvor konkurrence og hyggeligt socialt samvær mellem spillere og hold går hånd i hånd. Den enkelte spiller har sin egen match, men resultatet indgår i det samlede resultat og dermed holdets samlede præstation.
I regionsgolf spillers der hulspil og i alle kampe spilles der fra scratch. Der er afregning med det samme for hvert hul, der spilles. Hullet vindes, tabes eller deles, og så er det bare videre til næste hul. Det giver en hurtig og glidende afvikling af spillet.
Yderligere information kan findes på Regionsgolf Danmarks hjemmeside RegionsGolf Danmark samt hos klubkoordinator Helle Olesen.