Åbningsturnering 2018

Søndag den 15. april blev der afholdt åbningsturnering i Give Golfklub.

57 spillere mødte op og spillede flagmatch. En spilleform hvor hver enkelt spiller bruger alle sine tildelte slag, og hvor sidste slag lander sætter man et flag. De som kommer længst vinder turneringen. Har man stadig slag efter 18 huller starter man forfra på hul 1 eller 10. A-rækken startede på hul 1, B-rækken på hul 10.

Efter runden samles man i restauranten, hvor sekretær Lone Baunsgaard Neupart fortalte lidt om, det kommende 25 års jubilæum. Formand Knud Brøchner fortalte lidt om klubben og turneringsudvalget fortalte lidt om årets turneringer.

Lone havde fået sponseret et “Golfhæfte+”, som er et kort som giver adgang til, at spille mere end 900 baner til ½ greenfee. Kortet har en værdi af kr. 650. Kortet skulle gå til den spiller, som kom nærmest flaget i 1. slag på hul 13. Vinderen blev Stephen Bihl, men han gav den videre som klappepræmie og det blev så Benny Jensen der blev den heldige.

Vindere:

A-rækken