Suppeturnering 2022

Årets suppeturnering med sponsor KÆLDER-VIN løb af stablen lørdag den 22. oktober med 36 veloplagte medlemmer af Give Golfklub.

På trods af tæt tåge de første par timer, så de langtslående havde svært ved at lokalisere deres bolde, blev det en turnering, som blev gennemført med godt spil og god stemning.

Det var en holdturnering med ni hold sammensat tilfældigt af turneringsudvalget i et specielt format, som var ukendt for deltagerne fra start.

Spilleren med højeste handicap på holdet talte på alle huller. Blandt de tre øvrige var det hul for hul spillerne med de to dårligste scorere, som talte.

Det var en sjov og anderledes måde at spille på. Ingen vidste, hvad det gik ud på, og derfor handlede det om at gøre sit bedste og bakke hinanden op. Det er jo ægte holdspil.

Efter de 18 huller var der lækker karry- og aspargessuppe i klubhuset. Der var rigtig god stemning, og alle hold hyggede sig.

Sponsor Johnny Mortensen fra Kælder-Vin præsenterede sig under suppen og fortalte blandt andet, at han gerne sponserer turneringen med en vinderpræmie til det vindende hold og derudover et gavekort til alle deltagere på kr. 75,-, som kan bruges i Kælder-Vin.

Tusind tak til Johnny. Det var en dejlig fornemmelse at gå fra en hyggelig turnering med gevinster til alle og lidt ekstra til de dygtige.

Første pladsen med 120 points:

Conny Ladefoged – Kirsten Neve – Erik Sigtenbjerggaard – Gert Dahl

Anden pladsen med 115 points:

John Andersen – Karen Frandsen – Poul-Erik Nielsen – John Thuesen

Tredje pladsen med 112 points