Lars Bremer klubbens nye træner

Bestyrelsen har ansat Lars Bremer som fuldtidstræner og ansvarlig for golfklubbens proshop med tiltrædelse d. 1. marts 2013.

Lars er en energisk, ung mand på 27 år, oprindeligt fra Lolland og i dag bosiddende i Odense med kæresten Nina. Lars har trods alderen flere års erfaring med træning på alle niveauer og med egen drift af proshop.

Med sin tre-årige PGA træneruddannelse, som blev afsluttet i 2009 i Golfklubben Storstrømmen, har Lars i de seneste tre år haft job som A-pro i Langelands Golfklub tre dage om ugen. Sideløbende har han passet tilsvarende stillinger først på Ærø og siden i Ribe, så han glæder sig til fremover at få én arbejdsplads.

Bestyrelsen er meget tilfreds med og glade for ansættelsen af Lars, som vi ser frem til at hjælpe godt på plads i klubben, hvor han i den første tid får travlt med at etablere sig i proshoppen og med tilrettelæggelsen af sæsonenes træning sammen med begynder-, junior- og eliteudvalgene.

Vi byder Lars velkommen og ser frem til et rigtig godt samarbejde fra 1. marts 2013.

Keld Juhl Jensen
Formand