Ny golftræner i Give Golfklub

Det er med stor glæde at Give Golfklubs bestyrelse i går kunne præsentere klubbens nye golftræner; Karsten Kirsch, 39 år tiltræder 1. februar 2019.

Karsten er uddannet PGA-træner i 2003 og har fungeret som træner i flere golfklubber, senest 6 år i Midtsjællands Golfklub. Videre har Karsten været tilknyttet Magnus Landström Golf Academy i en periode på 4 år.

Om Karsten Kirsch er der tidligere udtalt: ”Karsten kan den svære kunst at være en dygtig og kompetent træner og samtidig sælge varen. En af Karstens absolut styrker er definitivt hans meget positive og glade væsen, som selv i de mest pressede situationer er i top. Karsten er meget serviceminded og er ikke bange for at tage fat, selv i opgaver som ikke nødvendigvis er påkrævet som golftræner”

Nogle af ovennævnte egenskaber har været udslagsgivende for ansættelsen af Karsten Kirsch som ny træner – videre kommer han med et arsenal af nye ideer, som vi i Give Golfklub, ikke kan sige nej til! Indførelsen af konceptet ”fri træning” for medlemmerne er et tiltag som ikke er set i det midtjyske tidligere – dette koncept fik Karsten introduceret i hans tidligere klub, Midtsjællands Golfklub, med stor succes og vi glæder os til at indføre konceptet i Give Golfklub.

”Vi vil i løbet af februar og marts 2019 måned løbende komme med yderligere information omkring selve konceptet, som dækker over gruppelektioner, teamundervisning, enkelt lektioner, banelektioner m.v.” udtalte Karsten Kirsch da han præsenterede sig selv over for Give golfklubs medlemmer.

”For Give Golfklub har det været vigtigt at finde en træner som er synlig, initiativrig, ansvarsbevidst og kompetent – dette har vi fundet med ansættelsen af Karsten Kirsch” udtaler Stephen Bihl fra Give Golfklub.

Udover selve undervisning af klubbens medlemmer vil Karsten også drive pro-shop i Give Golfklub, såvel som han vil indgå i samarbejder med relevante udvalg i klubben.

”Vi glæder os til samarbejdet og til at udvikle Give Golfklub til en endnu bedre golfklub med et spændende og inspirerende træningsmiljø” udtaler Karsten og Stephen samstemmende.

Karsten Kirsch

Kontakt shoppen

Pro Karsten Kirsch
mail: pro@givegolfklub.dk