Kom og føl dig i live - tag golfkørekortet i Give

Vi er klar til at tage imod dig og vil gøre alt, hvad vi kan, for at du får en god oplevelse og den bedst mulige start på dit nye liv som golfspiller.
Har du en ven, kæreste, kone eller kollega, som du kan lokke med, så er de også velkomne.
Der startes begyndergrupper op løbende

• du blive en del af en gruppe på 4 hvor en fast "Mentor"  hjælper med alt det praktiske.

Har du brug for informationer, er du velkommen til at kontakte Klubens kontor for at hører nærmere,  telefon: 75739401 eller mail: info@givegolfklub.dk

Velkommen som ny golfspiller

Som prøvemedlem i Give Golfklub bliver du en del af et fællesskab med plads og rum til alle - uanset alder og golfambitioner. Vi er klar til at tage imod dig og vil gøre alt, hvad vi kan, for at du skal få den bedst mulige start på dit nye liv som golfspiller.

Du vil her på siden kunne finde svar på mange af dine spørgsmål om, hvordan du kommer godt i gang med golfsporten. Har du brug for flere informationer, er du altid velkommen til at kontakte klubbens kontor.

En glad begynder

Golfbladet nr. 7/16 har bragt et indlæg fra Gerhard Reimers, som fortæller om sine oplevelser som begynder i Give Golfklub. Læs indlægget her.