Den gode begyndelse

Alle kan lære at spille golf, og klubben ser det som vores opgave at hjælpe med at tilrettelægge et forløb, som passer til dit udgangspunkt.

Dit liv som golfspiller starter med et begynder-forløb, hvor du lærer alt om golfudstyr, teknik, regler og færdsel på banen. Dit begynderforløb kan sammensættes næsten, som du ønsker det, og vi hjælper med at lægge en plan, så forløbet passer dig bedst muligt.

Har du arbejde og familieliv at passe, kan du træne efter fyraften eller i weekenderne. Er du senior, har du måske bedre tid om dagen. Dit begynderforløb kan strække sig over nogle uger eller måneder, afhængigt af, hvor ofte du træner, og hvor nemt du har ved at lære det.

Har du i forvejen lidt erfaring med golf eller et talent for boldsport, kan du overveje at melde dig til et koncentreret weekendforløb. Golf på en weekend gennemføres flere gange i løbet af sæsonen. Det starter fredag efter fyraften og slutter søndag eftermiddag.

Begynderforløbet afsluttes med Golfkørekortet, som bekræfter, at du har opnået de nødvendige færdigheder som ny golfspiller. Golfkørekortet er også din adgang til klubbens netværk for nye golfere, hvor du i trygge rammer bliver hjulpet videre.