Pinse- & 25 års jubilæumsturnering

På en 2. Pinsedag i strålende solskin lød startskuddet til en til hel uge fyldt med aktiviteter i Give Golfklub.

Anledningen er, at klubben i dag kan fejre sit 25 års jubilæum og ikke mindre end 112 af klubbens medlemmer havde takket ja til at indlede fejringen med deltagelse i en sjov og andeledes Pinse- & Jubilæumsturnering. Formatet var en parturnering Greensome Eclectic, hvor parrene spillede de samme 9 huller 2 gange. Greensome er en variation af foursome, hvor begge spillere i parret slår ud fra teestedet og herefter vælger den bedste bold, som spilles videre af den spiller, hvis bold ikke er valgt. Herefter skiftedes spillerne til at slå til bolden som i foursome. Hvis parret på anden runde laver en score bedre end på samme hul på første runde, noteres den bedre score som tællende for hullet. Dette gav nogle meget flotte scores, og vinderne blev præmieret med fine gaver sponseret af Give Golfshop ved Lars Bremer. Ud over præmier til de 6 bedste par i hver række, havde Lars også medbragt en masse klappepræmier, som blev udtrukket blandt alle deltagere, der ikke have vundet en præmie. Der var fyldt godt op både i klubhuset og på terrassen efter turneringen, og der var også lidt sved på panden i Caféen, da ikke mindre en 80 af de 112 deltagere havde takket ja til Caféens tilbud om en platte med 6 forskellige ting til efter turneringen. Et super godt startskud til en festlig uge i Give Golfklub.

RESULTATER: A-rækken, slagspil 1. Jette Hansen/Morten Jensen, 30 slag 2. Flemming Therkildsen/Karen Marie Jensen, 32 slag 3. Leif Skov Jensen/Sussi Riber Jensen, 33 slag 4. Dorthe Hansen/Jesper Grohnheit, 33 slag 5. Palle Mouridsen/Martin Nyholm Nielsen, 33 slag 6. Brian Kvist/August Kvist, 33 slag

B-rækken, stableford 1. Alexander Lund-Brøchner/Jeppe Christensen, 31 point 2. Finn Bachmann/Lone Baunsgaard Neupart, 26 point 3. Kirsten Buhl Sørensen/Ove Buhl, 26 point 4. Per Hannerup/Karl Johan Laursen, 26 point 5. Bente Madsen/Hans E. Madsen 26 point 6. Poul-Erik Nielsen/Birgit Thygesen, 26 point

Nærmest flaget på par 3 hullerne: Hul 3 Lars Bremer, 3,60 m Hul 6 Michael Sørensen, 0,90 m Hul 9 Svend Konradsen, 4,51 m Hul 13 Kristian Jakobsen, 1,69 m Hul 17 Kim Thorøe, 0,98 m

Pinseturnering VINDERNE 2018